Logo JBe Games
2025-03-25
Devlog #03

Cykl dnia i nocy, dynamiczna pogoda i pierwsza wersja alfa dostępna do pobrania! 🌓⛈️ W trzecim devlogu prezentujemy najnowsze systemy, które ożywiają świat naszego wilkołaka. Sprawdź, jak deszcz zamienia się w burzę piaskową na pustyni, a noce stają się naprawdę mroczne. A najważniejsze - możesz już zagrać w pierwszą wersję gry! 🎮 Sprawdź, co udało się zaimplementować i jakie nowości pojawią się wkrótce! 🐺

Czytaj więcej
2025-03-12
Devlog #02

Walka z przeciwnikami, odrzut po uderzeniu i system wytrzymałości? 🔥⚔️ W drugim devlogu pokazuję nowe mechaniki w akcji! A co z generowaniem świata? Zgłębiamy tajniki algorytmu, który tworzy zróżnicowane biomy za pomocą szumu Perlina. Przekonajcie się sami, jak krok po kroku powstaje nasz magiczny świat! 🌍🧙‍♂️

Czytaj więcej
2025-02-18
Devlog #01

Wilkołaki, magia i proceduralnie generowany świat? 🐺🌕 W pierwszym devlogu poznacie Warmira, bohatera mojej nowej gry RPG z elementami survivalu. Zdradzę Wam też pierwsze szczegóły rozgrywki, m.in. system poruszania się i walki. No i oczywiście nie zabraknie planów na przyszłość! ➡️ Czytajcie dalej!

Czytaj więcej
2025-02-04
Magia w grach - od Dungeons & Dragons do współczesności

Od modlitw o wybór właściwych zaklęć w D&D 🙏, przez OP lewitację w Morrowindzie 😄, aż po epickie combo z piorunami w Divinity - historia systemów magicznych w grach jest fascynująca! Sprawdź, jak różne podejścia do magii ewoluowały przez lata i co z nich wykorzystam w moim nowym projekcie survival! 🔮

Czytaj więcej
2025-01-28
Podsumowanie roku
Czytaj więcej

© 2025 JBeGames. All rights reserved.

Website created by Jakub Solecki, owner of the JBeGames brand.

This site uses essential cookies... More information can be found in our Privacy Policy.