Logo JBe Games

Nowy rozdział - powrót do blogowania i nowy projekt!

Cześć wszystkim! 😊
Witam ponownie! Tak to znowu ja!
Po prawie dwóch latach przerwy wracam do Was z nowym projektem i masą świeżej energii! Pierwszy wpis to dobry moment, żeby opowiedzieć Wam co się działo i co planuję na przyszłość.

Co się działo?

Ostatni rok był dla mnie czasem intensywnego rozwoju w wielu obszarach. Skupiałem się głównie na:

Przez ten czas nie próżnowałem, ale brakowało mi tej kreatywnej przestrzeni do tworzenia gier, którą dawał mi blog i poprzedni projekt. Dlatego wracam z nową energią i pomysłem!

Nowy projekt - stary koncept

Tym razem zabieram się za stworzenie gry 2D survival, która będzie osadzona w świecie fantasy przepełnionym magią i przeróżnymi fantastycznymi stworzeniami. Do jej stworzenia wykorzystam silnik Godot, który daje świetne możliwości przy tworzeniu gier 2D.

Logo Godot

 

Dlaczego zmiana silnika?

Przejście z Unity na Godot to świadoma decyzja. Godot oferuje świetne narzędzia do tworzenia gier 2D, ma aktywną społeczność i jest w pełni otwartoźródłowy. Dodatkowo, jego składnia GDScript jest bardzo przyjazna dla programistów Python/JavaScript.
Jednakże oferuje też wersję dla .netowców, takich jak ja i umożliwia kodowanie w C#! :-)

Co nas czeka?

W grze znajdziecie między innymi:

Co dalej?

Blog będzie regularnie aktualizowany o:

Znajdziecie mnie również na:

Podsumowanie

Cieszę się, że mogę wrócić do blogowania i dzielenia się z Wami procesem tworzenia gry. Mam nadzieję, że będziecie ze mną w tej nowej przygodzie!

Jeśli macie jakieś pomysły lub uwagi (na razie nie ma sekcji komentarzy...) piszcie śmiało na moich mediach społecznościowych.

A tym czasem czołem!
Do następnego wpisu! 😊

© 2025 JBeGames. All rights reserved.

Website created by Jakub Solecki, owner of the JBeGames brand.

This site uses essential cookies... More information can be found in our Privacy Policy.