Cześć wszystkim! 😊
Witam ponownie! Tak to znowu ja!
Po prawie dwóch latach przerwy wracam do Was z nowym projektem i masą świeżej energii! Pierwszy wpis to dobry moment, żeby opowiedzieć Wam co się działo i co planuję na przyszłość.
Ostatni rok był dla mnie czasem intensywnego rozwoju w wielu obszarach. Skupiałem się głównie na:
Przez ten czas nie próżnowałem, ale brakowało mi tej kreatywnej przestrzeni do tworzenia gier, którą dawał mi blog i poprzedni projekt. Dlatego wracam z nową energią i pomysłem!
Tym razem zabieram się za stworzenie gry 2D survival, która będzie osadzona w świecie fantasy przepełnionym magią i przeróżnymi fantastycznymi stworzeniami. Do jej stworzenia wykorzystam silnik Godot, który daje świetne możliwości przy tworzeniu gier 2D.
Przejście z Unity na Godot to świadoma decyzja. Godot oferuje świetne narzędzia do tworzenia gier 2D, ma aktywną społeczność i jest w pełni otwartoźródłowy. Dodatkowo, jego składnia GDScript jest bardzo przyjazna dla programistów Python/JavaScript.
Jednakże oferuje też wersję dla .netowców, takich jak ja i umożliwia kodowanie w C#! :-)
W grze znajdziecie między innymi:
Blog będzie regularnie aktualizowany o:
Znajdziecie mnie również na:
Cieszę się, że mogę wrócić do blogowania i dzielenia się z Wami procesem tworzenia gry. Mam nadzieję, że będziecie ze mną w tej nowej przygodzie!
Jeśli macie jakieś pomysły lub uwagi (na razie nie ma sekcji komentarzy...) piszcie śmiało na moich mediach społecznościowych.
A tym czasem czołem!
Do następnego wpisu! 😊
© 2025 JBeGames. All rights reserved.
Website created by Jakub Solecki, owner of the JBeGames brand.
This site uses essential cookies... More information can be found in our Privacy Policy.